Post Your Pics!

    Prev | 1, 2, 3, … 739 | Next | Last
    gizmo Posts: 1,238
    May 01, 2008 at 11:31 pm
    gizmo User Avatar
    hibia is an invisible pervert, be afraid :P

    and for megan, now that i've seen your other hair, i prefer the blue one :wink:
    meg9-9 Posts: 270
    May 01, 2008 at 11:34 pm
    meg9-9 User Avatar
    yeah..i do too.
    i want a new color this year thou....
    any ideas???
    gizmo Posts: 1,238
    May 01, 2008 at 11:42 pm
    gizmo User Avatar
    meg9-9 wrote...
    yeah..i do too.
    i want a new color this year thou....
    any ideas???


    hmmm...hatsune miku's green might do the trick :roll:
    Nikon FAKKU Admin Posts: 1,304
    May 02, 2008 at 12:01 am
    Nikon User Avatar
    The fact that there are several people I know that I'm sure use this site (a couple IRL) that don't know that I admin is what keeps me from posting my picture. Maybe one day...
    Deleta Posts: 1,099
    May 03, 2008 at 12:56 am
    Deleta User Avatar
    I will post a picture of me cuz I'm nice.


    http://img133.imageshack.us/img133/2930/p1020637ou7.jpg
    Ramsus Posts: 2,678
    May 03, 2008 at 3:30 am
    Ramsus User Avatar
    Nikon wrote...
    The fact that there are several people I know that I'm sure use this site (a couple IRL) that don't know that I admin is what keeps me from posting my picture. Maybe one day...

    Huh? Why would you be afraid of people you know irl that you know appreciate this stie from knowing that it's you? And now that you've mentioned this don't you think they're all going to be asking each other if they are you to try and figure out who you are?
    Nikon FAKKU Admin Posts: 1,304
    May 03, 2008 at 4:27 am
    Nikon User Avatar
    Ramsus wrote...
    Nikon wrote...
    The fact that there are several people I know that I'm sure use this site (a couple IRL) that don't know that I admin is what keeps me from posting my picture. Maybe one day...

    Huh? Why would you be afraid of people you know irl that you know appreciate this stie from knowing that it's you? And now that you've mentioned this don't you think they're all going to be asking each other if they are you to try and figure out who you are?


    I doubt any of them are forum people, and even then there's slim chances of them knowing. My biggest problem would be if somehow this were brought into my professional life, because that's something I couldn't let happen.
    Ramsus Posts: 2,678
    May 03, 2008 at 11:42 am
    Ramsus User Avatar
    Oh, what is it that you do professionally? You have my permission to be vague so as to not incriminate yourself. (wow I almost wrote inseminate, that'd take some doing. Yay typos.)
    Tsujoi Am I a Moderator? Posts: 8,921
    May 03, 2008 at 11:49 am
    Tsujoi User Avatar
    Wasn't Nikon a chef? Or was that some other Fakku member?
    Deleta Posts: 1,099
    May 04, 2008 at 12:23 am
    Deleta User Avatar
    tsujoi wrote...
    Wasn't Nikon a chef? Or was that some other Fakku member?


    Nikon is training to be a professional chef???
    rukia92 Posts: 821
    May 04, 2008 at 3:27 am
    rukia92 User Avatar
    Deleta, your facing the wrong way! :)

    Nikon should open up a FAKKU restaurant... you don't want to know what goes on in the VIP room.
    xtia Posts: 176
    May 04, 2008 at 3:58 am
    xtia User Avatar
    rukia92 wrote...
    Hibia wrote...
    http://img149.imageshack.us/img149/3843/pc210031gr2.jpg


    BEST...PIC....EVER


    ZOMGWTF..! cant say a word to describe this.. but i agree to hibia.. like id post a picture of me in the internet.? no way.! there are many reasons behind this yet i'll tell three of them:

    1st: for security measures..
    2nd: im too lazy to do so..
    3rd: i havent lost my mind..

    +yes, i think you people have lost your mind.! haha.! :roll:
    aumynus Posts: 440
    May 15, 2008 at 8:54 am
    aumynus User Avatar
    I think someone already did this type of thing, the link to it is here
    http://www.fakku.net/viewtopic.php?t=4647
    Mike Classy Admin Posts: 1,490
    May 15, 2008 at 8:55 am
    Mike User Avatar
    I think I posted it before but it doesn't hurt to again.

    shoes_on_dinosaur.jpg

    I'm easily identifiable because I wear sneakers even though I'm a dinosaur.
    Noutakun Posts: 2,079
    May 15, 2008 at 9:16 am
    Noutakun User Avatar
    I'll post a picture of myself. Just give me enough time to deem it safe.

    /gg Not many people want to know what I look like anyway, though.
    Skyler998 Posts: 1,929
    May 15, 2008 at 9:29 am
    Skyler998 User Avatar
    rukia92 wrote...
    Deleta, your facing the wrong way! :)

    Nikon should open up a FAKKU restaurant... you don't want to know what goes on in the VIP room.


    oh i really want to know hehehe....
    Skyler998 Posts: 1,929
    May 15, 2008 at 9:35 am
    Skyler998 User Avatar
    aumynus wrote...
    I think someone already did this type of thing, the link to it is here
    http://www.fakku.net/viewtopic.php?t=4647



    Attention to all posters of your own pic by doing so you are registered as a life-time slave of the Fakku! community (jk) lol!!!
    Noutakun Posts: 2,079
    May 15, 2008 at 9:36 am
    Noutakun User Avatar
    Skyler998 wrote...
    aumynus wrote...
    I think someone already did this type of thing, the link to it is here
    http://www.fakku.net/viewtopic.php?t=4647



    Attention to all posters of your own pic by doing so you are registered as a life-time slave of the Fakku! community (jk) lol!!!


    *glad I didn't post a picture*
    Skyler998 Posts: 1,929
    May 15, 2008 at 9:43 am
    Skyler998 User Avatar
    Noutakun wrote...
    Skyler998 wrote...
    aumynus wrote...
    I think someone already did this type of thing, the link to it is here
    http://www.fakku.net/viewtopic.php?t=4647



    Attention to all posters of your own pic by doing so you are registered as a life-time slave of the Fakku! community (jk) lol!!!


    *glad I didn't post a picture*



    Lol is just a joke don't scare our members away man rofl...
    Noutakun Posts: 2,079
    May 15, 2008 at 9:44 am
    Noutakun User Avatar
    Skyler998 wrote...
    Noutakun wrote...
    Skyler998 wrote...
    aumynus wrote...
    I think someone already did this type of thing, the link to it is here
    http://www.fakku.net/viewtopic.php?t=4647



    Attention to all posters of your own pic by doing so you are registered as a life-time slave of the Fakku! community (jk) lol!!!


    *glad I didn't post a picture*



    Lol is just a joke don't scare our members away man rofl...


    You posted a picture, so technically you're my slave now. /gg
    Page 2 of 739
    Prev | 1, 2, 3, … 739 | Next | Last
    Jump to