Lesson to You ex - Haruno Kaori Chapter

    Series
    Artist
    Translator
    Language
    Pages
    16 pages
    Favorites
    785 favorites
    Uploader
    YQII on July 26, 2010
    Description
    No description has been written.
    Comments on Lesson to You ex - Haruno Kaori Chapter
    Top Comments
    GpaulLoL (Fri Jan 27, 2012, 7:01 pm) +2 points
    Morale of the story: if u have an afro u get fucked
    Momn456 (Sat Feb 11, 2012, 6:36 am)
    Lol I have a Afro in real life lol
    Wirewolf16 (Wed Apr 23, 2014, 11:55 pm) +1 points
    reply
    Well shit, I need to untwist my hair then.
    GHBaseStone (Thu Mar 27, 2014, 9:32 pm) +1 points
    reply
    i do to
    OttselSpy25 (Sun Aug 4, 2013, 12:42 pm) +1 points
    Obligatory "Look at the size of his penis!" comment.
    Recent Comments
    majinneda (Tue Oct 8, 2013, 1:27 am) +1 points
    That was a terribly confusing story. But then there was sex and it didn't matter anymore.
    Gravity cat (Thu Nov 3, 2011, 11:27 pm)
    Delicious flat chest
    aionmageofdeath (Mon Sep 12, 2011, 12:37 am)
    love it but what that guy was sticking in that poor looked to be as big as her leg...OW
    Elsheen (Sun Jul 10, 2011, 4:49 am)
    This is the first time I've seen a guy with an afro who's AWESOME, and the girl was just so....hot...
    Sir Beef Wellington (Sun Oct 21, 2012, 11:23 pm) +1 points
    HEY!!!! then u dont know lambo or black dynamite
    silentdemon (Tue Jun 7, 2011, 6:52 am) +1 points
    omg she's so cute XD where can i find a girl like her
    DeviHyuga (Sun Dec 26, 2010, 7:02 am) +1 points
    just love how she said she wants to DEFILE him! That was thee best line in the story.
    rai1219 (Tue Aug 31, 2010, 11:05 pm) +1 points
    he wore her like a fricken condom. :
    well, not really...
    Kyon_18 (Thu Aug 26, 2010, 5:27 pm) +1 points
    she was so tiny XD great story! -thumbs up-
    Superman312 (Wed Aug 18, 2010, 3:56 pm) +1 points
    great story but couldnt they have given the guy a better style? he just seemed like an old pervert for some reason...
    INexasI (Fri Aug 13, 2010, 11:13 pm) +1 points
    She's so tiny!
    DeviHyuga (Fri Aug 6, 2010, 3:31 am) +1 points
    omg she was just so small, so pushy. SO HOT! oh and btw the guy has an awesome fro, havent seen one of those in a long time lol.
    mantisprime1250 (Thu Aug 5, 2010, 4:03 am) +1 points
    hawt!! :D
    abc1234 (Mon Aug 2, 2010, 12:20 pm) +1 points
    ==|||| huper extreme sex.... Crazy
    akihiro209 (Sun Aug 1, 2010, 12:36 am) -1 points
    This was just a bonus chapter from the Lesson to You series. I'd like to see someone put up the main series since it's really good.
    Bl4cky (Fri Jul 30, 2010, 4:33 pm) +1 points
    @Soraloveshentai: LOLI=Lolicon-Manga/Hentai/etc... And means that most of all women/girls in the manga are drawn as if they were under 16, read it on wikipedia, it's more detailed
    jenslyn (Thu Jul 29, 2010, 10:54 pm) +1 points
    i like it, a bit loli though
    YQII (Wed Jul 28, 2010, 12:12 pm) +1 points
    You still can't add a description or download links.
    In the meantime, download mirrors and info can be found here:
    http://yqii.fakku.net/?p=5270
    mompy777 (Wed Jul 28, 2010, 3:29 am) +1 points
    Download mirror:
    http://www.megaupload.com/?d=1LQG9ZHL
    Soraloveshentai (Wed Jul 28, 2010, 2:08 am) -1 points
    Post a comment...whats LOLI!?
    Soraloveshentai (Wed Jul 28, 2010, 2:06 am) -1 points
    now i wanna see the cow girl...she was hot! >•<
    Soraloveshentai (Wed Jul 28, 2010, 2:04 am) -1 points
    was she small or was he fuking massive?????????
    RTZ (Tue Jul 27, 2010, 9:53 pm) +1 points
    Liked it. Mostly just like his art from the Boku series.
    Kyuubi no Shinigami (Tue Jul 27, 2010, 3:41 pm) +1 points
    Okay okay okay, was he just fucking massive or was she really small? I mean come on his hand was big enough to cover her damn rib cage lol either way, hot.
    V0ic3ofR3450n (Tue Jul 27, 2010, 3:10 pm) +1 points
    Shouldn't there be more of this D:< Only read the first one wanna see Moar T_T
    LuPonce (Tue Jul 27, 2010, 1:45 pm) +1 points
    Lolzz!!!!!!
    milnoside19 (Tue Jul 27, 2010, 12:26 pm) +1 points
    Loli got some!!
    keiji09 (Tue Jul 27, 2010, 9:40 am) +1 points
    Nuuuuu!
    since she was so small only thing came to my mind was LOLI!
    and this is the best Loli(?) Doujin i ever saw!!!
    Dark5965 (Tue Jul 27, 2010, 6:12 am) +1 points
    isn't this 1 being post before...?
    iLaughDonuts (Tue Jul 27, 2010, 5:58 am) +1 points
    Afro power unleashed!
    Renovartio (Tue Jul 27, 2010, 3:37 am) +1 points
    Awesome, just awesome!
    View More