Manatsu no Hanazono ~Oba + Shimai Ohame H~ Chapter 2

    Series
    Artist
    Translator
    Language
    Pages
    20 pages
    Favorites
    1,224 favorites
    Uploader
    Yoroshii on July 3, 2011
    Description
    Re-edited using tankoubon scans. The protagonist and his cousin spend some time together.
    Comments on Manatsu no Hanazono ~Oba + Shimai Ohame H~ Chapter 2
    Top Comments
    Malevolence (Wed Jul 4, 2012, 12:40 am) +3 points
    reply
    The ending was kind of sweet
    Total Hentai (Sun Jul 3, 2011, 4:40 pm) +1 points
    reply
    This is a re-upload... Isnt this chapter already on the website?

    Yep
    https://www.fakku.net/viewmanga.php?id=5609
    darknile (Mon Jul 25, 2011, 4:56 pm) +1 points
    reply
    this is an updated version from the tankoban. Cleaner, smoother, sexier and wetter than before!
    Recent Comments
    Peace-hunter (Sun Aug 18, 2013, 5:07 am) +1 points
    reply
    THAT IS IT
    Hadvent (Mon Jun 10, 2013, 8:58 am)
    reply
    No tsundere tag?
    EagleHook (Fri May 17, 2013, 10:52 pm) +1 points
    reply
    Damn! That beetle just had to clinch a weak spot...my condolences...
    Acoopsy (Wed Nov 28, 2012, 2:28 am) +1 points
    reply
    Did you read that? " STIR UP MY PUSSY WITH YOR DICK" Dear coz, I need a spoon and my dick for that.
    Acoopsy (Wed Nov 28, 2012, 2:24 am) +1 points
    reply
    They are not bad girls. Obviously. Just some cousin love.
    pluskat (Tue Aug 2, 2011, 10:32 am)
    reply
    page 3 he's planking xD
    igantio (Tue Jul 12, 2011, 3:54 am) +1 points
    reply
    rinnengan, tsundere.... Damn, life's so unfair... i wanna be in deeeeze situations dammit!!!
    animehot2 (Mon Jul 4, 2011, 9:24 am) +1 points
    reply
    Why doesnt this have a tsundere tag
    OblivionDreamer (Tue Jul 5, 2011, 4:36 pm) +1 points
    reply
    We shall complain to someone who cares!!!
    hentainerdpervert (Mon Jul 4, 2011, 2:24 am) +1 points
    reply
    That's why find your child hood friend who bullied you!
    D'Arc Angel (Mon Jul 4, 2011, 12:44 am) +1 points
    reply
    lol thats true pain is alive again :) rinnegan
    Pandora Master (Sun Jul 3, 2011, 11:17 pm) +1 points
    reply
    Page 3. OMG! I't the Rinn'egan
    D'Arc Angel (Mon Jul 4, 2011, 12:44 am) +1 points
    reply
    thts true pain is back :)
    !!walw6pK4Alo (Sun Jul 3, 2011, 5:00 pm) +1 points
    reply
    This is the tank scan, not the manga scan.
    Mr.TifaLockhart (Sun Jul 3, 2011, 4:41 pm) +1 points
    reply
    Chapter 2 was already uploaded. If its any chapter we want it would be chapter 4.