Ulterior Motives by Shinjiro
You must be an active subscriber in order to read Ulterior Motives.

Ulterior Motives

Parody
Artist
Magazine
Publisher
Language
Pages
36 pages
Favorites
443 favorites
Description
Springtime decorated body in a classroom...
Sample Thumbnails
Ulterior Motives Thumbnail 1 Ulterior Motives Thumbnail 2 Ulterior Motives Thumbnail 3 Ulterior Motives Thumbnail 4 Ulterior Motives Thumbnail 5
Comments on Ulterior Motives
Top Comments
Kreadbona
(Sat May 7, 2016, 6:19 am)
+13 points
Damn this plot sure takes on that netrorare life
oshido666
(Sat May 7, 2016, 6:38 am)
+4 points
Right, I'm all for incest, mostly broxsis, but I was uncomfortable reading this...waiting for the bad part.
lgt
(Mon May 9, 2016, 10:10 pm)
+3 points
reply
It's very subtle. When he checks her out at the funeral is when you know that she is just a piece of ass to him. Then he disregards her desire for safe sex followed by not responding to her saying "I love you". It has been a while since I have read H that gave me a an eerie vibe..well executed
Gwahahaha
(Mon May 9, 2016, 12:18 am)
+1 points
reply
Yeah. This one felt a little too plausible and sad. Damn good art, though.
GODsHandOnEarth
(Sat May 7, 2016, 9:45 am)
+1 points
reply
The story has something I call the "NTR art style": I look at how the first page is drawn and think "It's either NTR or mindbreak" and this prejudice stays for the whole story...
Hitokiribattousai1
(Sat May 7, 2016, 7:05 am)
+4 points
Plot was awesome each page was better than the rest.kind of an eerie feeling it gives
lgt
(Mon May 9, 2016, 10:06 pm)
+1 points
Many of the other posts describe it as "NTR"...and I can see their point. But you got it on the head I think. It's certainly "eerie".
Recent Comments
NERFHERDER
(Sun Jun 5, 2016, 6:21 am)
+1 points
Little bro needs to steal Onee-chan back.
sl01
(Wed Jun 1, 2016, 3:40 pm)
+1 points
This seems to me to be one of those anti-Hentia masked as a Hentia. In the since of taking a genre that you normally enjoy and making it uncomfortable damn you subversion.
Chrizzern
(Fri May 20, 2016, 7:16 pm)
+1 points
This was giving me the chills all the way. We gonna get continuation on this?
luinthoron
(Mon May 9, 2016, 3:44 pm)
+1 points
Having a cold like this wouldn't be bad at all.
Gwahahaha
(Mon May 9, 2016, 12:15 am)
+2 points
I'm glad they demonstrated proper condom technique before barreling down Incest Avenue.
Hornborn
(Sun May 8, 2016, 7:57 pm)
+1 points
Not a fan of where this one, took a nasty turn down, Nopefuckthat BLV.
ElPsyCongroo
(Sun May 8, 2016, 4:55 am)
+1 points
Love is blind... hmm?
Serypti
(Sun May 8, 2016, 4:13 am)
+2 points
Fantastic artwork. _Really_ sexy. And a good story too. It definitely needs a sequel though. The ending felt incomplete. I look forward to more from this artist.
Yossarian762
(Sat May 7, 2016, 7:55 pm)
+2 points
One of the hottest stories from fakku yet :)
Renovartio
(Sat May 7, 2016, 3:19 pm)
-1 points
Anti-NTR babies need to step up their fap game.
SirDougles
(Sat May 7, 2016, 2:24 pm)
+2 points
Definitely hot. Didn't care much for the story, but sex scenes were great.
Mattyboy56
(Sat May 7, 2016, 12:11 pm)
+3 points
Oh my god *twitch*......that orgasm was spectacular. So amazing, imma favorite dis
GODsHandOnEarth
(Sat May 7, 2016, 9:51 am)
+1 points
I struggle with my opinion on this story. Is this a story of a strange couple who despite everything is a good match or is this a story of a psycho uncle who and indirtectly blackmails and forces himself on his niece?
Maybe a little bit of both...
Either way great art and strangely enjoyable story!
Genryuusai
(Sat May 7, 2016, 5:36 pm)
+2 points
I'd prefer to see how he got her to have sex with him and later comes to like it.
animefreak_usa
(Sat May 7, 2016, 9:14 am)
+4 points
I kinda want a back story of why he started fucking his niece.
Power-Senpai
(Sat May 7, 2016, 6:07 pm)
+1 points
From reading this, it seems like he learned of their existence during the funeral, liked what he saw, and understood how to take advantage. It is kinda disgusting to be honest.
GODsHandOnEarth
(Sat May 7, 2016, 11:51 am)
+1 points
My guess would be that he had a crush on his brother's wife and the girl looks like her
godfakkudammit
(Sat May 7, 2016, 11:13 am)
+1 points
Same. It feels odd to be asking for more plot in hentai though.

Last Modified Sat May 7, 2016, 11:14 am

animefreak_usa
(Sat May 7, 2016, 6:08 pm)
+2 points
reply
Im all about the story. I don't fap to 2d.
AssasinZAssasin
(Sat May 7, 2016, 8:43 am)
+1 points
Ulterior Motives? In Hentai?
Well surely...that would be obvious enough.
Still, custody, as in taking care of all of those kids...Was it worth it?
Of course it was, it's Hentai.
BDreamin
(Sat May 7, 2016, 6:38 am)
+3 points
Taking custody of three kids just for some pussy? Nah fam.
Yossarian762
(Sat May 7, 2016, 9:20 am)
+3 points
Those titties tho...
dankpupdaddy
(Sat May 7, 2016, 6:17 am)
+2 points
Apron and Incest tags?! I must be in heaven :)